Πέμπτη 09 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
To σόου της Calzedonia: είμασταν κι εμείς εκεί

To σόου της Calzedonia: είμασταν κι εμείς εκεί

Η SJP, η Poppy Delevingne, η Ireland Baldwin και η Χρύσα Οικονομοπούλου ήταν εκεί.

«Επιδείξεις μόδας εταιρειών που συναγωνίζονται μεταξύ τους για το ποιος θα ανεβάσει πιο εντυπωσιακές γυναίκες με μαγιό και εσώρουχα στην πασαρέλα». Θα μπορούσε να είναι το ωραιότερο παραμύθι ευγενούς άμιλλας για άντρες –ήταν όμως το σόου Calzedonia στο Ρίμινι, που έκανε τα στελέχη της Victoria’s Secret στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού να μασουλήσουν τα νύχια τους με αγωνία.
Αναρωτήθηκα πολλές φορές γιατί δεν μπορεί να γίνει ένα τέτοιων προδιαγραφών σόου στην Αθήνα, πχ. Δεν σου λέω σε ένα επαρχιακό θέρετρο της χώρας αντίστοιχο του Ρίμινι, αλλά στην πρωτεύουσα βρε παιδί μου. Τοσο με απασχόλησε το θέμα που ρώτησα και τη γνώμη του υπόλοιπου κόσμου τριγύρω. Είναι τα χρήματα;
Ως έναν βαθμό είναι –τα χρήματα χρειάζονται για να φέρουν λ.χ. τη Sarah Jessica Parker, αλλά στο παρελθόν έχουν έρθει αρκετές φορές «ξένοι guest», ακόμα και την Irina Shayk κάλεσαν πρόσφατα για μια γεύση αθηναϊκής νύχτας την περίοδο της κρίσης. Αυτό σημαίνει ότι οι κινήσεις εντυπωσιασμού είναι ακόμα βατές. Εκείνο που δεν γεφυρώνεται είναι μάλλον η διαφορά κλάσης σε πράγματα πιο ουσιαστικά.
Η Calzedonia είναι μια εταιρεία με μαγιό, καλσόν και αξεσουάρ σε τιμές πολύ προσιτές. Παρόλα αυτά, η παρουσίαση των ρούχων της ήταν μια υπερπαραγωγή, γεγονός που υπονοεί πόσο ψηλότερα ακόμα στοχεύει. Το εντυπωσιακότερο όλων, δε, δεν ήταν τα μοντέλα (εγώ που από top models έχω μείνει στο Freedom του George Michael, ψιλοσυνειδητά κιόλας, δεν ήξερα τη Sara Sambaio ας πούμε) αλλά η παραγωγή, το video art, οι φωτισμοί, ήταν εκτός συναγωνισμού.
Και σκεφτόμουν, το συζητούσαμε δηλαδή, γιατί όχι κάτι τέτοιο και εδώ, από μια ελληνική εταιρεία -αφού τεχνικούς και καλλιτέχνες θέλεις, στην ουσία, και περισσότερη αισθητική, όχι «ονόματα» – και δεν βρίσκαμε απάντηση ικανοποιητική. Ίσως το να φύγει κανείς λίγο από το moodboard μπουζούκια-Μις Πελοπόννησος-πρωτοπορία ίσον φούστα φορεμένη σε άντρα- και να χρησιμοποιήσει νέους ανθρώπους και νέες τεχνολογίες να είναι μια αρχή.
Ουφ, όχι ότι έχουν πολλή σημασία όλα αυτά, απλώς πέρασαν από το μυαλό μου, να μην τα αναφέρω; Κατά τα λοιπά, επρόκειτο για μια βραδιά γιορτής, στην ουσία, όπου οι 3000 (!) προσκεκλημένοι είχαν έρθει να διασκεδάσουν, κυρίως μάλιστα οι Ιταλοί που σε κάθε θριαμβευτικό κάλπασμα στην πασαρέλα κάποιου μοντέλου-celebrity, όπως ο Tyson Beckford, χειροκροτούσαν όρθιοι με πανηγυρικούς αλαλαγμούς, σαν να ήταν τα ένδοξα 80s και να έβαζε γκολ ο Πλατινί. H πόλη που ενέπνευσε τον Φελίνι δεν είχε τίποτα από τη γοητευτική παρακμή της λουτρόπολης: Ήταν το κέντρο του τζετ σετ της Ιταλίας του 2013, που για μια βραδιά είχε αποφασίσει να απολαύσει την ευκαιρία να το ρίξει έξω με σελέμπριτις διεθνούς βεληνεκούς.
Από τη Sarah Jessica Parker ως τις Poppy Delevingne, Ireland Baldwin, Tali Lennox και Leigh Lezark, η επιλογή των επίτιμων ήταν τέτοια ώστε η Calzedonia να δείξει στους ειδήμονες ότι ξέρει τι κάνει: ένα μαζικό σόου με την crossover Κάρι Μπράντσο στο επίκεντρο, αλλά και κλείσιμο ματιού στις πιο απαιτητικές φασιονίστας για να καταλάβουν ότι γνωρίζει και από insiders και από ανερχόμενα icons. Η «δημοκρατικότητα» αποδεικνύεται μια πανέξυπνη επιλογή, γιατί αυτό ονειρεύεται κάθε εταιρεία. Να φορά τα προϊόντα της η «επιδραστική blogger» (… στην Ιταλία υπάρχουν) που γνωρίζει τα κόλπα, και το κορίτσι που απλώς θέλει ένα μαγιό/καλσόν επειδή ήρθε η εποχή, και το πρώτο που θα σκεφτεί θα είναι το κοντινότερο Calzedonia.
Στα κουτσομπολιά (ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ επίδειξη μόδας και κομμωτήριο χωρίς κουτσομπολιό), η SJP, μινιόν και τσαχπίνα, φωτογραφιζόταν πρόθυμα με τον κόσμο, ωραιότατα ντυμένη. Η Poppy Delevingne και η Ireland Baldwin κυκλοφορούσαν παντού μαζί και δημιουργούσαν το εφέ του να βλέπεις από μακριά να πλησιάζουν δύο πανύψηλες λυγερόκορμες ξανθιές με μαύρα φορέματα, σαν να πέθανες και να πήγες στον Παράδεισο.
Tali Lennox, κόρη Annie, και Leigh Lezark ο συνήθης κουλ εαυτός τους, με την Leigh να είναι ξανθιά και να έχει ξεφύγει στιλιστικώς, αντίθετα από την Kesha, που έκανε μια συντηρητική και κομψή για τα δεδομένα της εμφάνιση (σαν να είχαν ντυθεί η Leigh Kesha και η Kesha Leigh φαντάσου το). Και για όσες ενδιαφέρονται «τι τρώνε τα μοντέλα» (μη γελάτε, μου το ρώτησαν και αυτό), είδα πιάτα με κανονικό φαγητό αλλά με βουνό σαλάτας μέσα. Από χρώμα στο κόκκινο χαλί, μαύρο, πολύ μαύρο, ίσως για να αντισταθμίσει τις εκρήξεις χρώματος στην πασαρέλα.
Η Χρύσα Οικονομοπούλου είναι δημοσιογράφος και δημιουργός του fashionism.gr
(facebook.com/fashionism.gr). Mπορείτε να την ακολουθήσετε και στο twitter.com/some_chrs

woman.in.gr

Sports in

«Αυτό είναι ξενοφοβία» – Στην αντεπίθεση οι Πολωνοί για την κριτική στον Σιμόν Μαρτσίνιακ

Οι Πολωνοί πέρασαν στην αντεπίθεση για την κριτική των Γερμανών στον διαιτητή του αγώνα Ρεάλ-Μπάγερν, Σιμόν Μαρτσίνιακ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 09 Μαϊου 2024