La Grece J’aime: Ένα πρότζεκτ που αγαπάει την ελληνική μόδα
Μία ανάσα φρέσκου αέρα. Ένα αισιόδοξο πρότζεκτ που δεν πτοείται από την κρίση. Μία πλατφόρμα προώθησης της ελληνικής μόδας στο εξωτερικό.
Spotlight
-
Το Βερολίνο χαρίζει το σπίτι του Γκέμπελς, αλλά δεν το θέλει κανείς
-
Ποια είναι τα όρια του πλούτου; Πρόταση για πλαφόν στα 10 εκατ. ευρώ
-
Το πλήρωμα φέρι μποτ σώζει σκύλο που είχε πέσει στη θάλασσα στη Σαλαμίνα – Δείτε βίντεο
-
Λίντα Εβαντζελίστα - Εμφανίστηκε ξανά στο Met Gala οκτώ χρόνια μετά την αποτυχημένη πλαστική
Eυφροσύνη Παπαναστασίου
Όσο οξύμωρο και αν ακουστεί παρόλο που τοLaGrèceJ’aimeείναι ένα πολύ φιλόδοξο και αισιόδοξοprojectξεκίνησε από μια άρνηση. Πριν από περίπου ενάμιση χρόνο παρατήρησα πως σταsocialmediaαναπαράγονταν μια εικόνα για την χώρα μας άκρως επικίνδυνη και κατά την άποψη μου εντελώς «μαύρη». Έβλεπα παντού δημοσιεύσεις που προέβαλαν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό ένα κλίμα απαισιοδοξίας την ίδια στιγμή που εγώ έβλεπα γύρω μου πολλούς νέους ανθρώπους να στρέφονται στα ταλέντα και την δημιουργικότητα τους. Εγώ και η συνεργάτιδά μου Γιώτα Κοκκινοβασίλη θέλαμε με κάποιον τρόπο να ανατρέψουμε αυτή την εικόνα, αυτή την άποψη που ήθελε την Ελλάδα να έχει πάψει να δημιουργεί, να εμπνέει, να εμπνέεται και κυρίως να παράγει ανταγωνιστικά προϊόντα.
Αφού λοιπόν όλο αυτό έχει σχέση με την χώρα μας θέλαμε η λέξη «Ελλάδα» να υπάρχει με κάποιον τρόπο στο όνομα τουsite.Προτιμήσαμε την γαλλική αντί της αγγλικής λέξης μιας και δυστυχώς το«Greek»έχει χρησιμοποιηθεί πολύ και πολλές φορές με λάθος τρόπο. Η λέξηGreekείναι συνδεδεμένη κυρίως με το παρελθόν της Ελλάδας ενώ τοLaGrèceJ’aimeείναι έναsiteφρέσκο που έχει ως στόχο την ανάδειξη της σημερινής Ελλάδας.
Από πάντα οι εξαγωγές προϊόντων από την Ελλάδα ήταν λιγοστές όχι γιατί τα προϊόντα μας ήταν κατώτερα των αλλοδαπών αλλά λόγω καθυστερήσεων.Δεν φημιζόμαστε για την συνέπεια μαςκαι σε συνδυασμό με την «μαύρη» εικόνα που αναπαράγουν τα διεθνή μέσα για την χώρα μας τα πράγματα δυσκολεύουν καθημερινά.Η ελληνική μόδα νομίζω πως είναι άγνωστοςόρος για τονδιεθνή καταναλωτή ακριβώς για τους λόγους που προανέφερα. Καιρός λοιπόν να αρχίσουν να την ανακαλύπτουν.
3. Ποιο είναι το χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει τους Έλληνες δημιουργούς από τους ξένους;
Εκείνο που μπορεί να ξεχωρίσει τον έλληνα σχεδιαστή από τον ξένο είναιη εκμετάλλευση των εικόνων και του τρόπου σκέψης μας. Δεν έχουμε κανέναν λόγο να αντιγράφουμε ή να ακολουθούμε τους ξένους σχεδιαστές έχουμε ανάγκη νααναδείξουμε τα δικά μας μοναδικά στοιχεία.
5. Μέσα στο γενικότερο κλίμα της οικονομικής αβεβαιότητας που επικρατεί, πιστεύετε πως τα νέα ταλέντα διστάζουν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους ή πως τώρα βρίσκουν την ευκαιρία να ξεχωρίσουν από τη μάζα;
7. Σε τι υστερεί η λειτουργία του χώρου της ελληνικής μόδας και ποια είναι εκείνα τα στοιχεία που έχουν ανάγκη από βελτίωση;Νομίζω πως θα ήταν ευχής έργοναν άρχιζε και πάλι να λειτουργεί στην Ελλάδα ηυφαντουργία. Θα ήταν σίγουρα κάτι το οποίο θα βελτίωνε κατά πολύ την ελληνική μόδα και θα τηςέδινε έναν τρόπονα ξεχωρίσει. Επίσης θεωρώ όπως προανέφερα πως οι ελληνικές εταιρείες μόδας θα πρέπει να γίνουν περισσότερο εξωστρεφείς. Αφού αποφάσισαν να μείνουν και να συνεχίσουν να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα θα πρέπει να βρουν τον τρόπο να λειτουργήσουναπό μέσα προς τα έξω. Έναεπίσης βασικό πρόβλημαείναι πως στις περισσότερεςελληνικέςεταιρείες υπάρχει ένας άνθρωπος υπεύθυνος όλων. Ο ίδιος άνθρωπος κάνει τοmarketing, ταsocialmedia, την επικοινωνία με τους πελάτεςκαιτον τύπο, τοconceptγια το στήσιμο των βιτρινών, κτλ. Πολλές φορές μάλιστα αυτός ο άνθρωπος είναιοίδιος οιδιοκτήτης της εταιρείας.Αντιλαμβάνομαι το να θέλει κάποιος να περνάνε όλα από εκείνον γιατί η επιχείρηση του ανήκει αλλά καμιά φορά ίσως να υπάρχουν άλλοι νεότεροι άνθρωποι που γνωρίζουν καλύτερα τα πράγματα έτσι όπως εξελίσσεται η εποχή.
8. Τέλος, ποια είναι η συμβουλή που θα δίνατε σε ένα νέο άτομο που αρχίζει τώρα τα πρώτα του βήματα στον χώρο της ελληνικής μόδας; Τι είναι αυτό που θα του εξασφαλίσει την επιτυχία;Πολλοί νέοι σήμερα ξεκινούν την δική τους επιχείρηση μόδας μέσω διαδικτύου κυρίως γιατί θέλουν να εκμεταλλευτούν το ταλέντοπου έχουν στην χειροτεχνία ήακόμα και το σχέδιο. Αυτό όταν ξεκίνησε ήταν όμορφο,όμως επειδή προσωπικά παρακολουθώ πάρα πολλούς νέους δημιουργούς βλέπω γύρω μου πολύ αντιγραφή. Θεωρώ λοιπόν πως το βασικότερο όλων εάν θέλει κάποιος να ξεχωρίσει και κυρίως να επιτύχει είναι η μοναδικότητα. Δεν χρειάζεται κανείς τους να μιμείται κανέναν. Οι περισσότεροι νέοι δημιουργοί δραστηριοποιούνται έντονα στο διαδίκτυο και πρέπει να καταλάβουν πως όσο ιδιαίτερο και αν είναι το προϊόν τους υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι που θα το εκτιμήσουν. Είναι σημαντικό λοιπόν να κάνουν αυτό ακριβώς που θέλουν όπως το θέλουν χωρίς να επηρεάζονται από τις δουλειές άλλων που είναι ίσως ήδη επιτυχημένοι.Το μόνο που χρειάζεται είναι πίστη σε αυτό που κάνουν, επιμονή και συνέπεια απέναντι στα ταλέντα τους και τον καταναλωτή.
woman.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις